| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ronnie ivrig
Joined: 26 Feb 2004 Posts: 49 Location: Tja, det var det da
|
|
| Back to top |
|
 |
Jan Roar Seriøs

Joined: 19 Feb 2005 Posts: 176 Location: South Western Coast Mainroad
|
Posted: Fri 09 Apr, 2010 9:12 09 Post subject: Underskrift |
|
|
HVA I ALLE VERDENS DAGER ER DETTE FOR NOE LURERI ???????
Skulle inn å sjekke hva det var slags underskriftskampanje , men når jeg klikka på linken.......Så var plutselig min underskrift registrert !????
Det var ingen opplysning på siden heller , hva dette dreide seg om !
IKKE GÅ INN HER ; UTEN AT TRÅDPOSTEREN HAR FORKLART
Hva i all verden er det jeg har skrevet under på ???? _________________ Real engines don't have valvecovers ! |
|
| Back to top |
|
 |
terjekl Seriøs
|
Posted: Fri 09 Apr, 2010 10:37 10 Post subject: |
|
|
Det er nok bare trådstarter som har linket feil, ingen blir registrert ved å klikke linken. For å registrere din underskrift må du gå inn på denne linken:
http://www.underskrift.no/signer.asp?Kampanje=2555 og fylle ut feltene osv. ...
Ellers så er slike aksjoner etter min mening helt dødfødte om man ikke samtidig kommer med et konkret forslag til endring. Protesten virker også vagt formulert, lite konkret og nærmest fordummende... huffda (sikkert noen som blir fornærmet nå...) |
|
| Back to top |
|
 |
fordrod Seriøs

|
Posted: Fri 09 Apr, 2010 18:31 18 Post subject: underskrifter, for hva? |
|
|
Regelverket i Norge er det ikke noe galt med, det er vel heller den enkeltes tolkninger av det som er problemet.
Angående Ombygginger er det finlesing av reglene som gjelder, og angående Oppbygging er det i tillegg betaling av avgifter som gjelder.
Virker som om noen ønsker seg et "texas-regelverk" der alt skal være lov, og ingen skal betale avgifter for noe...
NFSOK jobber jevnt og trutt i det stille, og påvirker på politisk nivå. Denne dialogen er nødvendig for at endringer skal skje. Den kompetansen de har bygget opp gjennom årene er den som må brukes for å få endringer.
Mens andre får fikse ideer og vil ha revolusjon over natta, men ingen politikere har vel noensinne latt seg påvirke av underskriftsaksjoner som ikke inneholder konkrete forslag til forbedringer?
Misforstå meg rett, jeg vil gjerne bygge noe fra bunnen av jeg og, men innser at det ikke er en menneskerett å gjøre det, i hvertfall ikke uten at noen kan regulere og kontrollere hva jeg gjør. Og hvem skal kontrollere og godkjenne sluttresultatet? Biltilsynet?
Så: Skriv deg gjerne på lista, men ikke forvent resultater av ditt "engasjement" _________________ real rods have kingpins |
|
| Back to top |
|
 |
|