Pit Stop Forum Index Pit Stop
Velkommen

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Underskriftskampanje

Post new topic   Reply to topic    Pit Stop Forum Index -> General Discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ronnie
ivrig

PostPosted: Thu 08 Apr, 2010 21:37 21    Post subject: Underskriftskampanje Reply with quote

Vet ikke om denne ligger her, men legg dere gjerne inn på denne.
Kunne jo hende det hjalp noe.. ?
http://www.underskrift.no/signer.asp?reg=ok&kampanje=2555

Jan Roar
Seriøs

PostPosted: Fri 09 Apr, 2010 9:12 09    Post subject: Underskrift Reply with quote

HVA I ALLE VERDENS DAGER ER DETTE FOR NOE LURERI ???????

Skulle inn å sjekke hva det var slags underskriftskampanje , men når jeg klikka på linken.......Så var plutselig min underskrift registrert !????

Det var ingen opplysning på siden heller , hva dette dreide seg om !

IKKE GÅ INN HER ; UTEN AT TRÅDPOSTEREN HAR FORKLART

Hva i all verden er det jeg har skrevet under på ????

terjekl
Seriøs

PostPosted: Fri 09 Apr, 2010 10:37 10    Post subject: Reply with quote

Det er nok bare trådstarter som har linket feil, ingen blir registrert ved å klikke linken. For å registrere din underskrift må du gå inn på denne linken:
http://www.underskrift.no/signer.asp?Kampanje=2555 og fylle ut feltene osv. ...

Ellers så er slike aksjoner etter min mening helt dødfødte om man ikke samtidig kommer med et konkret forslag til endring. Protesten virker også vagt formulert, lite konkret og nærmest fordummende... huffda (sikkert noen som blir fornærmet nå...)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
fordrod
Seriøs

PostPosted: Fri 09 Apr, 2010 18:31 18    Post subject: underskrifter, for hva? Reply with quote

Regelverket i Norge er det ikke noe galt med, det er vel heller den enkeltes tolkninger av det som er problemet.
Angående Ombygginger er det finlesing av reglene som gjelder, og angående Oppbygging er det i tillegg betaling av avgifter som gjelder.

Virker som om noen ønsker seg et "texas-regelverk" der alt skal være lov, og ingen skal betale avgifter for noe...
NFSOK jobber jevnt og trutt i det stille, og påvirker på politisk nivå. Denne dialogen er nødvendig for at endringer skal skje. Den kompetansen de har bygget opp gjennom årene er den som må brukes for å få endringer.
Mens andre får fikse ideer og vil ha revolusjon over natta, men ingen politikere har vel noensinne latt seg påvirke av underskriftsaksjoner som ikke inneholder konkrete forslag til forbedringer?

Misforstå meg rett, jeg vil gjerne bygge noe fra bunnen av jeg og, men innser at det ikke er en menneskerett å gjøre det, i hvertfall ikke uten at noen kan regulere og kontrollere hva jeg gjør. Og hvem skal kontrollere og godkjenne sluttresultatet? Biltilsynet? Laughing Rolling Eyes

Så: Skriv deg gjerne på lista, men ikke forvent resultater av ditt "engasjement"

Post new topic   Reply to topic    Pit Stop Forum Index -> General Discussion All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum

phpBB.no - Norsk phpBB support